Snahou producenta Karla Arbese prý bylo zaujmout co nejširší veřejnost a aktuálně interaktivně komunikovat názory diváků a návštěvníků internetu.
Čtěte také:
Na otázku, jak se mu podařilo docílit současné úspěšnosti, odpovídá: „Snažíme se vysílat pořad srozumitelně, aby zaujal a na druhé straně byl odborně na vysoké úrovni, objektivní a pracoval s ověřenými fakty. To se podařilo výběrem tvůrčího štábu, který má toto myšlení, je vysoce kreativní a výroba pořadu se mu stala koníčkem. Druhým aspektem je to, že se podařilo oslovit také významné odborníky s velkou společenskou prestiží."
Čtěte také:
Podle Martina Beinhauera, šéfdramaturga a moderátora, se pak dá o podzimní řadě pořadu Suma sumárum aneb Kde jsou mé peníze říct, že zatímco v první sérii se vytahovaly z šuplíků smlouvy, pojistky a úvěry, které mají skoro všichni, podzimní série bude trochu jiná.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ahe, olb