V tramvajích se lidé mohou nyní setkat se samolepkou, která je umístěná na poničených oknech a provokativně se ptá: “Výměna tohoto okna stojí 5 tisíc korun českých. Má vůbec smysl toto okno vyměnit?"
Tisková mluvčí Dopravního podniku města Brna Linda Škrancová uznává, že otázka má vyvolat spíše diskuzi a výměnu oken ve skutečnosti neplánují: “Výměna oken nemá smysl. Cílem bylo vyprovokovat diskuzi a zjistit, jak se lidé, především mladí lidé, kteří nejčastěji stojí za vandalismem, staví k této problematice. Diskuzi se nám podařilo centralizovat na stránky faceboku Dopravního podniku města Brno, protože jsme jej považovali za komunikační kanál především pro mladé. Od spuštění kampaně vzrostl počet fanoušků na faceboku o 25 až 30%, takže se domníváme, že letáčky skutečně splnily účel a zájem vzbudily,“ uvedla pro ParlamentníListy.cz Škrancová.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Irena Ševelová