V jejím rámci osloví několik stovek novinářů ze všech typů sdělovacích prostředků a bude zjišťovat, která piva jsou mezi nimi nejpopulárnější. Novináři ze všech druhů médií obdrží elektronickou poštou orientační seznam piv vyráběných v našich pivovarech, který je současně i hlasovacím lístkem. Zároveň se jim dostanou do rukou i pravidla ankety, která od předchozího ročníku nedoznala prakticky žádných změn. Účastník ankety označí na hlasovací lístek pět piv – bez rozdílu pořadí – uvedených na seznamu nebo doplní nominace o piva, která nejsou na seznamu uvedena, ale účastník ankety je preferuje. Součet nominací určí, která piva jsou mezi novináři nejpopulárnější.
„V současnosti je na našem pivním trhu nejméně 550 značek piv a jejich počet neustále roste,což je pro našeho konzumenta piva, ale i zahraniční návštěvníky neobyčejně příznivá zpráva,“ uvedl Ing. Jan Veselý, výkonný ředitel Českého svazu pivovarů a sladoven. „Zkoumání popularity piv generuje pro výrobce velmi důležitou informaci, a tak si názoru novinářů na to, jak si jednotlivá piva u nich v tomto ohledu stojí, velmi ceníme,“ dodal Jan Veselý.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva