Ministerstvo například stále trvá na slučování Národního divadla se Státní operou. Nemá přitom žádnou analýzu, jaké to přinese výhody, nebo naopak problémy. „To uvidíme za rok, za dva,“ říká k tomu náměstek ministryně kultury Martin Sankot, který je všeobecně považován za hlavní motor všech procesů, které pod ministerským dohledem probíhají.
Že by slučování, které zahájilo již předchozí vedení ministerstva, zastavili, však odmítá. „To by podle nás vyvolalo větší chaos, zmatek, negativa, než to nechat v tomto stavu,“ vysvětluje Sankot. Bývalé vedení podle něj zjevně nebylo schopné transformaci dokončit, takže muselo skončit. Jeho odvolání bylo příčinou slavného „procesového“ televizního vystoupení ministryně Aleny Hanákové.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jav