„Reklamní materiály i obaly výrobků značky Eridanous nabízených v rámci akce Řecký týden jsou jednotné pro všechny země, ve kterých společnost Lidl působí,“ sdělila tisková mluvčí společnosti Lidl Česká republika Zuzana Holá na dotaz ParlamentníchListů.cz. Podle otevřených zdrojů dostupných na internetu vlastní Lidl ve 26 státech Evropy a v USA přibližně deset tisíc prodejen.
„Tento design je vytvářen mezinárodním reklamním týmem a Česká republika se na něm nepodílela,“ vysvětluje mluvčí Lidlu dále, kde se reklama na Řecký týden vzala. „Výrobky této značky nabízíme již několik let, během nichž design prošel několika změnami. Aktuální podoba je používána od roku 2014.“
Lidl prostřednictvím e-mailové komunikace rovněž zopakoval předcházející omluvu a stanovisko, ve kterém uvádí, že „tým Lidl Česká republika se na uvedených obalech nepodílel“. „Naším úmyslem v Lidl Česká republika rozhodně není popírat historickou realitu. „Jsme českou společností, a proto považujeme za důležité kromě naší omluvy zdůraznit, že při všech našich obchodních činnostech jsme vždy ctili a respektovali české historické dědictví, tradice, kulturu i náboženskou identitu a takto se budeme chovat i nadále,“ vysvětluje v odpovědích na dotazy ParlamentníchListů.cz.
REKLAMY ŘETĚZCE LIDL S UMAZANÝMI KŘÍŽI U ŘECKÝCH SAKRÁLNÍCH STAVEB SI JIŽ VŠIML I BRITSKÝ LIST INDEPENDENT:

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Jonáš Kříž