„Autorovi vítězného návrhu bychom chtěli srdečně pogratulovat. V početné konkurenci zvítězil poměrně jednoznačně. Z celkových 197 respondentů mu dalo svůj hlas rovných devadesát,“ uvádí tiskový mluvčí AŽD Praha Jiří Dlabaja. V anketě hlasovali novináři píšící o železnici a zaměstnanci AŽD Praha.
Rekonstruovaný motorový vůz 851.026-5 chce společnost AŽD Praha využít jako měřící vůz evropského systému vlakového zabezpečovače ETCS. „Vlak bude k měření připraven na přelomu září a října 2013. Právě byly dokončeny projektové práce a začne se s vlastní rekonstrukcí motorového vozu. V dubnu bude instalováno technologické vybavení vozidla a původní motor bude vyměněn za Catepillar C 27,“ upřesňuje Jiří Dlabaja. Řídicí systém motorového vozu dodá společnost MSV elektronika. Poté bude instalováno Automatické vedení vlaku AVV a v červenci nastane instalace měřicí technologie ETCS.
Tato technologie má za úkol sjednotit zabezpečovací systémy v Evropě. Do jeho vývoje se zapojila také AŽD Praha, která vyhrála výběrové řízení na jeho instalaci u nás.
Grafická soutěž byla ukončena 16. listopadu. Přišlo celkem 43 návrhů, z nichž podmínky splnilo 31. Kompletní výsledky soutěže najdete na stránkách www.azd.cz/soutez.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva