„Část peněz z prodeje samolepek poputuje na Nadační fond Pink Bubble, což je organizace, která pomáhá mladým lidem s rakovinou,“ říká spoluautorka projektu Zachraňte Ježíška Eva Fruhwirtová. Od vzniku iniciativy v roce 2008 každý rok chodili po ulicích českých a moravských měst sněhuláci s transparenty a hesly: Přežili jsme Dědu Mráze, přežijeme Santu Clause a aktivisté předávali petice představitelům vlády. „Letos jsme do ulic nevyšli.
Necháváme českou společnost, aby sama převzala aktivitu,“ svěřuje se Eva Fruhwirtová a dodává, že stále se jim ozývají jednotlivci a firmy s podporou a oceněním této aktivity. „Je to přesně to, co jsme chtěli, aby sami lidé začali za české Vánoce bojovat a vážit si jich.“
Odkaz na samolepku: http://bit.ly/TXDItZ
Web zachrantejeziska.cz není ve vlastnictví iniciativy Zachraňte Ježíška. Ačkoliv se na první pohled jeví jako aktuální, není to pravda. Informace na webu pocházejí z roku 2009. Happeningy, které jsou na tomto webu uvedeny, se proto nekonají.
Web zachrantejeziska.cz není aktuální a bohužel, z důvodu cizího vlastníka, nemáme možnost s webem cokoliv udělat.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva