V průměru tak v roce 2020 každý pracovník mateřské společnosti ČEZ věnoval svému osobnímu rozvoji celkem 52 hodin, tedy více než sedm pracovních dní. Navzdory pandemii covid-19, kvůli níž musela velká část zaměstnanců přejít na práci z domova či do karantény, se podařilo zajistit, že pracovní činnosti prováděl kvalifikovaný personál. Značnou část kurzů jsme přesunuli do on-line formy, čímž se urychlil trend digitalizace vzdělávacího obsahu. Do souhrnu vzdělávacích aktivit spadají například povinné kvalifikační požadavky, adaptace nových zaměstnanců, rozvoj manažerských dovedností i jiných osobních kompetencí, nejrůznější workshopy nebo inspirativní přednášky.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva