„Lidé postižení povodněmi nyní budou především uklízet a vysoušet svá obydlí. Právě proto jsme přišli s touto iniciativou, aby nikdo nemusel přemýšlet nad tím, kolik jej vysoušení bude stát, protože prioritou musí být rychlost“ uvedl Daniel Beneš, generální ředitel ČEZ.
Podrobné informace získají lidé na nepřetržité zákaznické lince Skupiny ČEZ: 840 840 840, nebo na zákaznických centrech Skupiny ČEZ.
Taktéž pro podniky, které postihla povodeň, ČEZ připravil speciální úlevy, které jim v následujícím období pomohou s obnovením výroby. Obsluha podniků je individuální a i pomoc má takovýto charakter. Stačí, když příslušný podnik kontaktuje svého obchodního zástupce ČEZ.
Dále Skupina ČEZ pro své zaměstnance organizuje mimořádné firemní dobrovolnické dny, aby se mohli zapojit do potřebného úklidu zaplavených obcí a domácností. Mimo to ČEZ organizuje finanční sbírku mezi zaměstnanci, kterou Nadace ČEZ následně navýší o 100 procent.
Jak bude dodávka elektřiny a plynu zdarma technicky realizována:
1. zákazník postižený povodněmi (má prokazatelně vytopené obytné části domu či provozovnu do výšky půl metru a více; ne kůlna, garáž, sklep atd.),
2. zákazník kontaktuje zákaznickou linku 840 840 840 nebo navštíví obchodní kancelář Skupiny ČEZ a do 31. 7. 2013 doručí formulář potvrzený představitelem místní samosprávy, že byl jeho dům či provozovna zatopen,
3. zákazník bude následně o přiznání slevy informován díky novému předpisu záloh, ve kterém bude sleva zohledněna a který mu bude na kontaktní adresu zaslán,
4. od této chvíle zákazník nehradí 3 měsíční zálohy,
5. při ročním zúčtování bude poskytnuta sleva ve výši odpovídající tříměsíční spotřebě elektřiny.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ČEZ