ČOI: Facebookový profil pomáhá chránit práva spotřebitele

13.01.2017 10:51 | Zprávy

Ministerstvo průmyslu a obchodu a Česká obchodní inspekce se spojili proti nekalým obchodním praktikám i v oblasti lepší informovanosti české spotřebitelské veřejnosti.

ČOI: Facebookový profil pomáhá chránit práva spotřebitele
Foto: Česká televize
Popisek: ČOI

Výsledkem jejich aktivity je facebooková stránka Ochránce spotřebitele. Jejím maskotem se stala sova jako symbol moudrosti při nákupu. V současné době má 499 fanoušků, jejich počet stoupá a s ním i zájem o informace týkající se ochrany a práv spotřebitelů.

„Ochranu spotřebitele považuji za jednu z nejvyšších priorit. Pro její zlepšení jsme udělali již řadu opatření, ale hodlám v nich pokračovat a spotřebitelům ještě více pomáhat. Rozhodl jsem se proto založit též tento profil jako pomocníka, rádce a informační platformu pro ty, kteří nakupují a s nakupováním mají své zkušenosti. Profil přitom nenahrazuje standardní postupy a formální právní kroky, které jsou platné v oblasti ochrany spotřebitelských práv,“ říká ministr průmyslu a obchodu Jan Mládek.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Bc. Vít Rakušan byl položen dotaz

Proč se scházíte s podezřelými lidmi?

Jestli jste si chtěl jen ověřit, jestli GIBS věc řešila, proč jste se nezeptal přímo někoho z GIPS nebo policie? Jste přeci ministr vnitra. Podle mě tak netvrdíte pravdu a něco tu smrdí

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

MHMP: Třetina pražských žáků trpí duševními obtížemi. Špatně spí a nemají důvěru v učitele

16:26 MHMP: Třetina pražských žáků trpí duševními obtížemi. Špatně spí a nemají důvěru v učitele

Třetina pražských žáků 2. stupně základních škol a středních škol vykazuje vážné příznaky úzkosti, 4…