Česká pošta přeje Zásilkovně mnoho štěstí na další cestě

16.01.2021 13:20

Česká pošta spolupracuje s mnoha klienty, pro které zajišťuje celou paletu služeb. Jako strategický hráč celého odvětví si plně uvědomuje svoji zodpovědnost za podobu a rozvoj trhu.

Česká pošta přeje Zásilkovně mnoho štěstí na další cestě
Foto: Archiv
Popisek: Česká pošta

Jedním z klientů, pro které Česká pošta přepravuje zásilky, je Zásilkovna. S tou Česká pošta vedla jednání o podobě cen na rok 2021. Podle vzájemné dohody měla jednání, která nebyla dokončena, pokračovat v lednu tohoto roku. Z dnešního veřejného vyjádření se Česká pošta dozvídá, že pravděpodobně žádná další jednání nebudou a Zásilkovna již o její služby nemá zájem.

Jsme rádi, že jsme svojí silnou logistickou sítí mohli Zásilkovně pomoci v růstu. Ač už Zásilkovna nebude naším klientem, ale konkurentem, vážíme si naší dosavadní spolupráce a přejeme mnoho úspěchů v další celosvětové expanzi, kterou Zásilkovna deklarovala. Svým přístupem dokázala změnit návyky zákazníků a určitě se jí to bude dařit i bez podpory České pošty.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Tomáš Zdechovský byl položen dotaz

Právo na opravu

Věci se dají dát opravit už dnes, ale problém je, že oprava často vyjde stejně nebo skoro stejně jako koupit si novou věc. Tak k čemu pak platit za opravu? Nepřijde vám tento zákon EU zase úplně zbytečný? A když dám věc opravit, jakou, pokud vůbec, na ni pak budu mít záruku? Děkuji za odpověď

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DPP pořádá v sobotu výroční Den otevřených dveří na Kačerově u příležitosti 50 let pražského metra

22:12 DPP pořádá v sobotu výroční Den otevřených dveří na Kačerově u příležitosti 50 let pražského metra

Ve čtvrtek 9. května 2024 uplyne 50 let od slavnostního zahájení provozu první trasy metra v Praze. …