Jde teprve o druhý vědecký projekt v historii českého crowdfundingu, který se o peníze drobných střadatelů ucházel a je rovněž úspěšný.
„Mám obrovskou radost,“ raduje se z výsledků autorka projektu Sexuální imprinting Zuzana Štěrbová. „Po skončení projektu jsem dostala asi 150 mailů s gratulacemi od mě neznámých lidí. Byl to krásný pocit, že jim na našem výzkumu tak záleží.“
Pro Zuzanu, jejíž práci odborně garantuje sexuolog a psycholog Petr Weiss je důležitý ještě jeden přínos celého projektu: pro výzkum potřebuje cca 300 respondentek. Už teď jich má 110 a další se pomalu hlásí samy. Právě na ženách totiž svůj výzkum provádí. Pokud budou výsledky přesvědčivé, bude to poprvé na světě, kdy se někomu podhaří rozluštit tajemství toho, co k sobě vzájemně lákalo naše rodiče, proč si mezi tisíci jiných partnerů vybrali právě sebe navzájem.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva