V kategorii FIA Masters F1 jsou vozy rozděleny do jednotlivých tříd pojmenovaných podle dobových ikon. Třída Jackie Stewart class zahrnuje vozy postavené před rokem 1972, třída Emerson Fittipaldi class vozy postavené po roce 1972 bez přísavného efektu podvozku, třída Patrick Head class vozy postavené po roce 1972 s přísavným efektem podvozku a třída Niki Lauda class pak vozy postavené po roce 1972 s plochým podvozkem.
Smith-Hilliard nenašel v loňské sezoně přemožitele v kombinované třídě Stewart/Fittipaldi. Shadow DN5 navrhl inženýr Tony Southgate a v dobových velkých cenách v letech 1975 - 1977 jej pilotovali Jean-Pierre Jarier, Tom Pryce a Renzo Zorzi. Celkem třikrát se Shadow DN5 postavil na pole position některé z velkých cen, nikdy ale nezvítězil. Maximem byla dvě třetí místa.
Max Smith-Hilliard přijede s několika dalšími účastníky šampionátu vyzkoušet mosteckou trať ještě před červnovým závodním víkendem. Zúčastní se totiž privátního testování ve dnech 5. až 7. března. “Nejen pro fandy nádherných historických monopostů formule 1, ale pro veškeré vyznavače a obdivovatele silných a rychlých strojů máme dobrou zprávu. Po všechny tři testovací dny zpřístupníme zájemcům z řad veřejnosti divácký svah. Vstup je navíc zdarma,” uvedl obchodní manažer pro sport společnosti AUTODROM MOST Jakub Krafek.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva