Vyplývá to ze čtvrtletního průzkumu společnosti Karsa Technologies, která sledovala vybrané internetové obchody zaměřené na prodej elektroniky. Odborníci dále upozorňují, že v současné době začínají obchody postupně zvedat ceny nabízených produktů. Jedná se o každoroční tah, kterým se připravují na vánoční sezonu. Právě během posledního kvartálu totiž tradičně dochází u internetových obchodů k výraznému nárůstu objemu nákupů. Tržby za zmíněné období odpovídají až 70 % průměrných ročních obratů e-shopů.
Společnost Karsa Technologies, která se zabývá nezávislým porovnáním cen zboží v e-shopech, srovnávala v uplynulých 3 měsících 5198 shodných produktů v 8 předních českých internetových obchodech, jež se zaměřují na prodej elektroniky. „V rámci srovnání jsme se nejprve zaměřili na celkovou cenovou hladinu obchodů a jejich pořadí. Díky tomuto srovnání zákazníci zjistí, zda konkrétní e-shop přeceňuje většinu svého zboží vůči svým konkurentům na trhu. Cenová hladina ukáže, jestli se obchod pohybuje na stejné či nižší nebo vyšší hladině cen jako ostatní e-shopy. Tyto informace jsou pro uživatele důležité, obzvlášť pokud kupuje v e-shopu více položek anebo je stálým zákazníkem. Cenová politika obchodu je pro něj pak lépe čitelná a může si být jistější, že může obchodu věřit,“ vysvětluje Michal Ježek, CEO Karsa Technologies.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva