V rámci veletrhu si prohlédli nabídku pokladních řešení od celkem 27 vystavovatelů. V průběhu odborného bloku ministr financí Andrej Babiš, náměstkyně pro daně a cla Alena Schillerová, generální ředitel Finanční správy Martin Janeček a metodici rezortu specializovaní na evidenci tržeb detailně představili harmonogram evidence a také kroky, jak se do systému přihlásit. Po celou dobu také zodpovídali veškeré dotazy přítomných. Dosud nejvýznamnější akci elektronické evidenci tržeb uspořádalo Ministerstvo financí společně s Asociací malých a středních podniků a živnostníků ČR.
„Věřím, že každý z přítomných si tady najde řešení odpovídající nejen jeho představám, ale i jeho kapse. Protože elektronická evidence nikoho nezruinuje a nechápu informace, že se budou zavírat horské boudy a horské chaty, protože nezaplatí náklady na EET. To je nesmysl. Proto jsme nechtěli zavádět drahé registrační pokladny, abychom podnikatelům nabídli řešení za minimum nákladů. Těší mě, že firmy projevily firmy o účast na tomto veletrhu tak velký zájem, čímž nám potvrdily, že naše rozhodnutí ponechat otevřený trh bylo správné,“ uvedl na konferenci ministr financí Andrej Babiš a připomněl, že podobná akce se uskuteční 4. listopadu v Ostravě.
Více informací o dalších chystaných přednáškách ale také o novinkách v oblasti evidence tržeb naleznete na webových stránkách www.etrzby.cz.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva