Jejich počet oproti loňsku stoupl o více než třináct procent. Jde o výsledek letošní změny obchodní strategie renomovaných prodejců ojetých vozů: někteří v rámci konkurenčního boje nabízejí automobily dokonce s nulovým přeplatkem.
Ještě před několika lety byl jedničkou na trhu leasing, jenže v takovém případě se majitelem vozu stává zákazník až po uhrazení všech splátek. Finanční gramotnost českých rodin roste a při současných minimálních úrokových sazbách stále více lidí využívá klasický úvěr. Část populace si již ověřila, že splátky rozložené v čase jsou ekonomicky výhodný způsob nákupu vozu, a že není nezbytně nutné šetřit deset let na produkt spotřebního průmyslu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva