Letiště Praha tak již potřetí získalo ocenění v kategorii 15 až 25 milionů odbavených cestujících, v téže kategorii se tentokrát umístila také letiště v Helsinkách a Petrohradu.
„Třetí rok po sobě se nám dostává té nejlepší zpětné vazby od cestujících, kteří prošli naším letištěm. Tato ocenění dokazují, že se nám dlouhodobě daří zajistit vysokou kvalitu služeb, a to bez ohledu na míru provozu. První dvě ocenění jsme získali v letech silného růstu. Ocenění za rok 2020 nám ukazuje, že ani krize spojená s šířením nemoci COVID-19 nám nezabránila pokračovat v našich nastavených vysokých nárocích na kvalitu zákaznické zkušenosti. Vloni jsme se zaměřili zejména na zavedení celé řady ochranných opatření, jejichž cílem je chránit zdraví cestujících i zaměstnanců,“ říká Václav Řehoř, předseda představenstva Letiště Praha, a doplňuje: „Děkuji zejména našim zaměstnancům, protože právě díky jejich dobře odvedené práci se můžeme opět těšit ze získaného ocenění.“
Program Airport Service Quality (ASQ) organizuje mezinárodní sdružení letišť Airports Council International (ACI). Jde o jednu z nejprestižnějších světových iniciativ zaměřených na výzkum a hodnocení spokojenosti zákazníků se službami poskytovanými na těch nejvýznamnějších světových letištích. Výsledky ASQ jsou publikovány čtvrtletně a pro účastnící se letiště jsou významným ukazatelem v dalším nastavování služeb a zlepšování jejich kvality. Ceny vycházející z hodnocení ASQ jsou udělovány jednou za rok.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva