„Jednoznačně nejvyužívanější službou je mezi uživateli ČSOB a Era smartbankingu zjištění zůstatku na účtu. Tato funkce tvoří téměř 60 % všech uskutečněných operací. Při vytváření nových služeb jsme často vycházeli přímo z klientských podnětů. Snažíme se jejich přáním a požadavkům co nejvíce vyhovět, tak aby pro ně byl smartbanking ještě pohodlnější. Zároveň jsme vzali na vědomí fakt, že lidé chtějí především ušetřit čas a současně mít své finance pod kontrolou. Myslím si, že nové funkce tyto požadavky dokonale splňují a přinesou všem uživatelům ještě vyšší komfort,“ říká Jan Vimr, výkonný manažer Vývoje finančních služeb ČSOB a Ery.
„Za velice komfortní považuji zejména možnost sjednání cestovního pojištění. Z našich statistik totiž vyplývá, že klienti si vyřizují pojištění až na poslední chvíli, nejoblíbenější je přitom sjednání přes internet. Den před cestou si tímto způsobem sjedná pojištění téměř polovina klientů. Díky smartbankingu se nyní budou moci pojistit například až během cesty do zahraničí, což teď v zimě ocení hlavně ti, kdo na to zapomenou před pobytem na horách,“ říká Vít Janouch, produktový manažer cestovního pojištění ČSOB Pojišťovny.
Nové služby v aplikaci ČSOB a Era smartbanking

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ČSOB