„Mým cílem je zaměřit Českou centrálu cestovního ruchu více proobchodně. Měla by se transformovat do pozice renomované marketingové agentury zajišťující konkurenceschopnost a stálý růst hodnoty značky „Česká republika“, a to jak na zahraničním, tak na domácím trhu“, komentuje nové směřování organizace Monika Palatková.
Mezi základní pilíře činnosti společnosti by mělo patřit takové zaměření marketingové koncepce, které výrazně podpoří regionální rozvoj, alokace rozpočtu pro jednotlivé činnosti společnosti musí být stanoveny vždy s ohledem na efektivnost vynaložených prostředků a také na měřitelnost práce agentury. CzechTourism v příštím období vsadí též na partnerský marketing či využití informačních a komunikačních technologií v marketingové komunikaci i mimo ni. Důraz bude kladen i samotnou tvorbu produktů podporujících regionální rozvoj.
Cíle CzechTourism od roku 2015
- Vytvoření funkční sítě partnerů přinášející obchodní i mimoekonomický přínos pro jednotlivé partnery privátního i veřejného sektoru
- Měřitelnost a sledování efektů aktivit organizace s ohledem na využití veřejných prostředků.
- Změna vnímání značky Česká republika a zvyšování loajality návštěvníků ke značce Česká republika v rámci domácího i incomingového cestovního ruchu
- Změna vnímání turismu rezidenty – cestovní ruch musí být chápán jako významné ekonomické odvětví s důrazem na regionální rozvoj.
„Do agentury CzechTourism se vracím po více než patnácti letech a právě odstup od jejího fungování v tomto meziobdobí mi umožňuje srovnat její posun i rezervy. Čeká nás kus práce, na kterou se ale těším. Věřím, že nastavení nezbytných interních procesů v samotném chodu agentury nás posune o krok dále, stejně tak se chci na samém začátku zaměřit i na možné další využití informačních center a interní vzdělávání pracovníků“, dodává Monika Palatková.
Monika Palatková
Monika Palatková vystudovala Fakultu mezinárodních vztahů se specializací na mezinárodní ekonomické vztahy a cestovní ruch na Vysoké škole ekonomické v Praze (1993), v rámci postgraduálního studia absolvovala část studia na švýcarské Universität St. Gallen. V CK Fischer působila na pozicích manažerky pro prodej a marketing v oblasti domácího a příjezdového turismu a manažerky produktu pro domácí a příjezdový turismus, ve společnosti CzechIt - Institute for Strategic vedla zpracování marketingové strategie České republiky na zahraničním trhu.
Působila jako vedoucí katedry ekonomiky cestovního ruchu na Vysoké škole obchodní, věnuje se přednáškové a konzultační činnosti v oblasti vysokoškolského a celoživotního vzdělávání a publikační činnosti.
Je nositelkou Ceny nakladatelství Grada pro nejlepšího autora publikací v oboru ekonomie a podnikání (2011). Mezi její odborné publikace patří Ekonomika turismu, Management cestovních kanceláří a agentur, Marketingový management destinací či Mezinárodní turismus.
Monika Palatková pracovala v České centrále cestovního ruchu CzechTourism v letech 1996 – 1998, kdy se zde zabývala marketingovými průzkumy zaměřenými zejména na zkoumání zahraniční poptávky po destinaci Česká republika, v roce 1998 zastávala pozici ředitelky marketingu a zastupovala CzechTourism v sekci Evropské komise turismu zaměřené na marketingový výzkum a plánování. Od září 2014 působila v České centrále cestovního ruchu na pozici ředitelky pro rozvoj, do funkce generální ředitelky nastoupila 1. ledna 2015.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva