Oboustranně výhodné partnerství, které představuje rovnováhu mezi dodržováním pravidel ochrany přírody a spokojeností šumavských podnikatelů, které má navíc zásadní a naprosto klíčový efekt - uspokojit návštěvníka Národního parku Šumava. To je projekt PARTNER Národního parku Šumava. Projekt má za cíl poskytnout turistům, kteří na Šumavu přijedou informace o vzácné přírodě Národního parku Šumava a zároveň ty nejkvalitnější, přitom šumavské služby.
„Našim cílem je spokojený návštěvník. Spokojený díky dostatku informací o přírodě a díky kvalitním službám místních podnikatelů. Naší úlohou je dělat ten nejlepší marketing a propagaci území národního parku a tím vytvořit ze Šumavy oblíbenou destinaci. Úlohou podnikatelů je pak poskytovat ty nejlepší možné služby. Projekt Partner má tyto role klíčových regionálních hráčů spojit a tím znásobit konečný efekt pro návštěvníka,“ říká ředitel Jiří Mánek.
„Partneři podnikající v ubytovacích a restauračních službách poskytnou Správě Národního parku Šumava ve svých provozovnách malý prostor. V něm zřídíme mini informační středisko. Tam bude mimo jiné televizor, na kterém se budou v časové smyčce promítat dokumentární filmy o šumavské přírodě. Součástí mini střediska bude stojan s atraktivními tiskovinami správy parku,“ popisuje Tomáš Fait, náměstek ředitele, který spravuje informační střediska Správy NP a CHKO Šumava.
Správa šumavského parku nyní nově poskytne turistům skrze své partnery více informací o šumavské přírodě a důvodech její ochrany. Turisté také získají tipy na výlet. Na obrazovce pak poběží i textová páska s nejaktuálnějšími informacemi o počasí a přehled o důležitých akcích v regionu. Vše pak bude on-line spravováno pracovníky Správy NP a CHKO Šumava.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva