„Nejvíce případů registrujeme v oblasti letecké dopravy, zejména zpožděných letů, kdy se na nás obrátilo 305 klientů, následují reklamace zkažených dovolených, kde máme 230 případů. K častým událostem patří úrazy na veřejných komunikacích, poničené automobily na výtlucích, potíže klientů s internetovými obchodníky, neplnění pojišťoven v různých oblastech života či nevyplacení podílů členům zemědělských družstev,“ říká ředitel společnosti Roman Mikluš.
Advokáti spolupracující s Vašimi nároky.cz poslali protistranám 363 předžalobních výzev, 110 kauz je žalováno, 64 případy dotáhli do úspěšného konce, další procházejí kolečkem administrativních příprav. Jednu třetinu případů musela společnost odmítnout, protože se ukázalo, že typově nespadaly do kompetence společnosti, pochybení bylo na straně klientů, nebo neměli k získání odškodnění dostatek důkazních materiálů.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva