„Mám velkou radost z úspěchu kampaně a především z množství lidí, kteří se projektu zúčastnili a rozšířili počet dárců krve v České republice. Akce ‚Daruj krev‘ patří již k tradičním projektům Českého rozhlasu, kterými se snažíme podpořit zájem o dobrou věc. Je součástí platformy ‚Pomáhejte s námi‘, díky které Český rozhlas dokázal v minulosti pomoci například lidem postiženým povodněmi.,“ uvedl generální ředitel Peter Duhan.
Aktivní část kampaně, kdy bylo možné se do projektu zaregistrovat, se konala v období od 1. do 22. června. Za tuto dobu se do projektu zapojily necelé tři tisícovky zájemců – všichni tito lidé vyplnili registrační formulář na webu projektu – www.darujkrev.rozhlas.cz. Vizuálním znakem kampaně a projektu byl vyhrnutý rukáv na pravé ruce. Tvářemi kampaně se stali opět redaktoři, reportéři a moderátoři Českého rozhlasu, například moderátorka Dvojky Elen Černá či reportér Radiožurnálu Janek Kroupa. Český rozhlas připravil speciální obsah k tématu, který je dostupný na webu projektu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva