Sbírka probíhala ve 229 prodejnách Lidl v termínu od 17. do 30. 11. 2014. Zákazníci mohli do sbírky přispět nákupem samolepky ve tvaru srdce s logem projektu v hodnotě 30 korun. Ze všech prodejen Lidl na území ČR se přitom nejvíce peněz vybralo stejně jako v předchozích dvou letech v prodejně v Příbrami, kde se vybralo přes 143 tisíc Kč. Hranici 140 tisíc korun překročila také prodejna v Turnově a Praze 8.
„Moc jsme si přáli v letošní sbírce překonat hranici 10 milionů korun, ale že se nám to podaří s takovým náskokem, to jsme nečekali. Z částky jsme nadšení a velký dík patří hlavně našim zaměstnancům za jejich nasazení a také zákazníkům za jejich štědrost,“ uvedla Jitka Vrbová, tisková mluvčí společnosti Lidl. Spolupráce maloobchodního řetězce Lidl s obecně prospěšnou společností Život dětem pokračuje již čtvrtým rokem a za tu dobu se podařilo zlepšit život zhruba 500 nemocným dětem.
Finanční prostředky ze sbírky slouží k nákupu zdravotnického materiálu a potřeb pro děti s těmito vážnými onemocněními: spinální svalová atrofie a dystrofie, dětská mozková obrna, cystická fibróza, mukopolysacharidóza, autismus, kombinované postižení, onkologická onemocnění a nemoc EB tzv. motýlích křídel.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva