Cílem je vybrat co nejvíce peněz pro charitativní organizace - Světlušku a Arkadii, o. p. s., které DPD již několik let podporuje. Partnerem kampaně je server Heureka a za celým projektem stojí komunikační agentura Emperium. V hlavní roli kampaňových video spotů se objeví Jakub Kohák, který se společností dlouhodobě spolupracuje. Minulý rok se na dobrou věc podařilo vybrat téměř čtvrt milionu korun. Předčí tento rok loňský výtěžek?
Online aplikaci, prostřednictvím které můžete přispět i Vy, naleznete na mikrostránce společnosti DPD – www.acehosevzdatevy.cz. Akci současně podpoří i servery Metro, iDnes, AdActive, Super a Heureka. DPD chce touto cestou oslovit především své zákazníky v čase předvánočních nákupů. Tváří a patronem celého projektu je známý herec a režisér Jakub Kohák, který ve spotech ukazuje, jak aplikace funguje v praxi. Principem kampaně je umožnit všem, kteří chtějí pomáhat, jednoduchým způsobem přispět na charitativní organizace a vzdát se drobnosti ve prospěch druhých. V aplikaci navíc okamžitě uvidí, jak peníze ušetřené za jejich kávu, časopis, zákusek nebo třeba nové boty mohou pomoci.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva