Cílem je vybrat co nejvíce peněz pro charitativní organizace - Světlušku a Arkadii, o. p. s., které DPD již několik let podporuje. Partnerem kampaně je server Heureka a za celým projektem stojí komunikační agentura Emperium. V hlavní roli kampaňových video spotů se objeví Jakub Kohák, který se společností dlouhodobě spolupracuje. Minulý rok se na dobrou věc podařilo vybrat téměř čtvrt milionu korun. Předčí tento rok loňský výtěžek?
Online aplikaci, prostřednictvím které můžete přispět i Vy, naleznete na mikrostránce společnosti DPD – www.acehosevzdatevy.cz. Akci současně podpoří i servery Metro, iDnes, AdActive, Super a Heureka. DPD chce touto cestou oslovit především své zákazníky v čase předvánočních nákupů. Tváří a patronem celého projektu je známý herec a režisér Jakub Kohák, který ve spotech ukazuje, jak aplikace funguje v praxi. Principem kampaně je umožnit všem, kteří chtějí pomáhat, jednoduchým způsobem přispět na charitativní organizace a vzdát se drobnosti ve prospěch druhých. V aplikaci navíc okamžitě uvidí, jak peníze ušetřené za jejich kávu, časopis, zákusek nebo třeba nové boty mohou pomoci.
„Chceme lidem ukázat, že i malá částka stačí k tomu, aby pomohli druhým. V aplikaci jsme vybrali předměty, které používáme v běžném, často každodenním životě. Mnoho z nás si neuvědomuje, že i částka 50 Kč může znamenat velkou pomoc. Proto je u každého předmětu napsáno, co si daná organizace za takovou částku pořídí. Doufáme, že se nám podaří vybrat alespoň stejnou částku jako minulý rok,“ říká marketingový a obchodní ředitel společnosti DPD CZ Ondřej Vaňha. „Já jsem moc rád, že získaná částka bude rozdělena mezi charitativní organizace, které dělají důležitou práci. Líbí se mi, když má moje práce vyšší smysl a může pomoci někomu dalšímu,“ uvedl režisér a herec Jakub Kohák.
Společnost DPD denně přepraví na 2,5 milionu zásilek, čímž si vydobyla globální vedoucí postavení v poskytování zásilkových a expresních služeb.
Společnost disponuje nejefektivnější logistickou sítí v Evropě a doručuje do 230 zemí světa. Zákazníci mohou vybírat z rozsáhlé nabídky vnitrostátních i mezinárodních zásilkových a expresních služeb, a to jak pro obchodní, tak spotřebitelské účely. Ve více než 800 lokalitách pracuje celkem 24 tisíc zaměstnanců a přepravu zajišťuje 18 tisíc vozů. Vlastníkem většinového podílu (83,32 %) je GeoPost Group, dceřiná společnost francouzské skupiny La Poste.
Díky konsolidovanému obratu ve výši 3,668 mld. eur v roce 2011 se GeoPost stal druhým největším poskytovatelem expresních zásilkových služeb v Evropě. V České republice společnost působí od roku 1994 jako Direct Parcel Distribution CZ s.r.o. Počátkem roku 1995 se stala plnohodnotným členem mezinárodní sítě DPD. V Německu zaujímá společnost DPD vedoucí postavení na trhu s vnitrostátními i mezinárodními obchodními zásilkami. Zákazníci mohou využívat služeb zajišťovaných více 7,5 tisíci zaměstnanci a 7 tisíci vozy, které se pohybují mezi 75 logistickými sklady a 4 tisíci výdejnami.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva