Stavební spoření patří mezi nejvýnosnější spořicí produkty na trhu

23.12.2013 8:44 | Zprávy

Běžné ani spořicí účty nemohou Čechům přinést takový výnos, jaký jim v současnosti přináší stavební spoření. I přesto většina rodinných aktiv leží na běžných účtech (34%), protože Češi preferují okamžitou možnost získání hotovosti. Na poli dlouhodobých úspor však nemá stavební spoření konkurenci.

Stavební spoření patří mezi nejvýnosnější spořicí produkty na trhu
Foto: red
Popisek: Českomoravská stavební spořitelna

Dokazují to i statistiky. Z hlediska objemu uložených prostředků je stavební spoření druhým  nejoblíbenějším produktem na tuzemském trhu (16 %). Lidé na stavebku oceňují hlavně jeho jednoduchost, atraktivní státní příspěvek a stabilní výnos.

Běžné účty slouží většině Čechů zpravidla jen pro administraci příchozích a odchozích plateb bez větší přidané hodnoty. Pokud se ale domácnosti rozhodnou cíleně a aktivně spořit, pak je jasnou volbou právě stavební spoření. „Tento produkt je oblíbený také díky své dlouholeté tradici. Jako jeden z prvních naučil Čechy spořit. Dnes má stavební spoření každý druhý občan,“ říká Rostislav Trávníček, ředitel komunikace Českomoravské stavební spořitelny. 

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Bc. Vít Rakušan byl položen dotaz

Proč se scházíte s podezřelými lidmi?

Jestli jste si chtěl jen ověřit, jestli GIBS věc řešila, proč jste se nezeptal přímo někoho z GIPS nebo policie? Jste přeci ministr vnitra. Podle mě tak netvrdíte pravdu a něco tu smrdí

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: Ústí nad Labem se plně hlásí k udržitelnosti

10:34 ČEZ: Ústí nad Labem se plně hlásí k udržitelnosti

Udržitelnost a civilizace je název třetí exteriérové výstavy, která je až do 14. května k vidění na…