V porotě zasedli odborníci z USA, Kanady a Anglie. Více informací o soutěži najdete zde.
„Tmavý Czechvar vyvážíme do USA teprve od roku 2012 a věříme, že i díky medaili z této soutěže zájem o náš tmavý ležák v severní Americe dále poroste,“ říká Petr Samec, PR manažer Budějovického Budvaru. Distributorem značky CZECHVAR na území USA je od roku 2012 společnost United States Beverage (dále jen USB). Je to společnost zaměřená na import a marketing super-prémiových a tzv. „craft beer“ značek do USA. V roce 2014 zvýšila USB prodej značky CZECHVAR v USA meziročně o 19%. Do USA se aktuálně vyváží světlý ležák CZECHVAR v lahvích i sudech, tmavý ležák v lahvích a nevratných sudech KEY-KEG a také sezónní specialita – tmavý ležák s višní B:CHERRY.
Značka CZECHVAR byla vytvořena pro trh v severní Americe v roce 2000, neboť na území severně od Panamy nesmí Budějovický Budvar na základě známkoprávní smlouvy z roku 1939 používat své tradiční ochranné známky „Budweiser Budvar“, „Budweiser“, „Budweis“ nebo „Bud“. I proto je na etiketách piva CZECHVAR místo jména výrobce uvedena jen zkratka „B.B.N.P.“, složená z počátečních písmen plného názvu pivovaru (Budějovický Budvar, národní podnik).
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva