Pro ztvárnění kreativy byl vybrán výtvarník Jan Liška ze společnosti Design Liška s.r.o., který má za sebou např. logo Klasa nebo kampaně pro pivovary Bernard a Budvar. „Jak se ukázalo z návrhů, které dorazily, bylo těžké udělat krok stranou. Liškův nápad nám přišel jedinečný - knoflík evokující ladící kolečko rádia, kterým se filtruje časová osa programových bloků…, “ řekl k nové podobě webu Marek Suchý, ředitel on-line oddělení Rádia Impuls. „Pod kolečkem je navíc chronologický výpis všeho, co v rádiu v daném bloku zaznělo, což byla zase idea kolegy Petra Krále,“ dodal Suchý.
Složitou součástí stránek je napojení odbavovacího systému pro vysílání na webový portál. Programování této aplikace vyvinulo internetové oddělení vlastními silami. Web splňuje také moderní technologické trendy, jako je responzivní design, podpora HTML5 a AJAX. Pro spolupráci na frontendu Impuls vybral společnost DDmen s.r.o. Na nových stránkách se diskutuje pomocí profilu na Facebooku, který je do stránek zakomponovaný.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva