Jeho obchodní aktivity však středoevropské teritorium výrazně převyšují a v současné době podniká ve více než 70 zemích. Klíčem k zahraničnímu úspěchu je diverzifikace rizika mezi nejrůznější země a individuální přístup ke každému trhu. Od toho se odvíjí
i konkrétní obchodní strategie, na jejichž vrcholu ale vždy stojí spokojenost klienta, kvalita produktů i následného servisu a přístup šitý na míru různým podmínkám. Aktuálně pracuje ZKL na pilotním projektu soudečkových těsněných ložisek v Brazílii. Toto řešení, které výrazně zvýší životnost ložisek v náročných provozech, vzbudilo velký zájem i u dalších zahraničních klientů.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva