„Loni soutěž ukázala, že veřejnosti nejvíce v daňové oblasti vadí neustálé změny legislativy, naopak pochvaly se dočkala elektronizace komunikace se státní správou. Pro nás jako zástupce komerčního sektoru jde o velice důležité vzkazy, s nimiž dále pracujeme a snažíme se je zohlednit v nabídce služeb. Příkladem může být možnost využití služby Czech POINT na vybraných finančních centrech nebo připravovaný vstup do datových schránek přímo z elektronického bankovnictví,“ říká Lenka Heřmánková, manažerka Ery pro služby podnikajícím fyzickým osobám.
„Soutěží chceme mimo jiné všem lidem ukázat, že v oblasti daňového poradenství a správy daní nemusí vždy jít jen o nudný svět čísel a paragrafů, ale také o prostředí, kde je možné se setkat se zajímavými a velmi schopnými lidmi, kteří umí najít řešení pro mnohé situace,“ říká Robert Jurka, daňový poradce a manažer soutěže.
Soutěž je rozdělena do dvou samostatných částí:
1. Soutěže s hlasováním veřejnosti bez omezení

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva