„Akce ‚Daruj krev‘ patří již k tradičním projektům Českého rozhlasu, kterými se snažíme podpořit zájem o dobrou věc. Je součástí platformy ‚Pomáhejte s námi‘, díky které Český rozhlas dokázal v minulosti pomoci například lidem postiženým povodněmi. Těší mě, že se naši zaměstnanci do kampaně zapojují. Jejich příběhy a bariéry, které překonali, mají prvodárcům pomoci odstranit obavy, které většinou odběr krve provázejí,“ uvedl generální ředitel Peter Duhan.
Mezi nejčastější obavy prvodárců patří strach z bolesti, jehel, krve a nemocí. Samostatným tématem je i lenost či stereotyp „mě se to netýká“. Vizuálním znakem kampaně a projektu zůstává vyhrnutý rukáv na pravé ruce. Tvářemi kampaně se stali například moderátorka Dvojky Elen Černá či reportér Radiožurnálu Janek Kroupa. Český rozhlas s nimi připravil i speciální videospoty, které budou projekt podporovat na internetu a sociálních sítích

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva