"Vedl jsem marketing na Televizi Prima a pak také marketing Dopravních podniků Hlavního města Prahy. To znamená, že mám zkušenost jak a televizí, tak s poskytovatelem veřejných služeb s dvanácti tisíci zaměstnanci a mnoha miliardovým rozpočtem," kvantifikuje Svoboda svou dosavadní praxi.
- SLEDUJEME téma: Volba nového šéfa ČT
Co konkrétně nabízí České televizi? "Nabízím především změnu manažerského stylu. Přesvědčení, že instituci s téměř šedesátiletou historií a sedmi miliardovým rozpočtem lze direktorovat z kožených lenošek za posltrovanými dveřmi kanceláře, je scestné, mylné a v dnešní době neudržitelné. Řídit ČT nespočívá ve vydávání příkazů, ale spíš podpoře dobrých nápadů, které taková organizace již v sobě má," doplnil.
PSALI JSME:

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Ondřej Vaněk