Požadavky na reklamní formáty na webu ParlamentniListy.cz

 

Kontakt na obchod

obchod[zavináč]parlamentnilisty.cz

 

FORMÁTY A CENÍK KAMPANÍ NA PARLAMENTNILISTY.CZ

Zpravodajský server www.parlamentnilisty.cz je objektivní zpravodajsko-komunikační server zaměřený převážně na politické a společenské dění v České republice.


1.Zpravodajskou část zabezpečuje silný redakční tým ( pracujeme 24 hodin denně 7 dní v týdnu )
2.Unikátní, interaktivní profilovou část svými příspěvky plní registrovaní uživatelé serveru :
    •Volení zastupitelé na všech úrovních řízení
    •Politici mimo zastupitelskou funkci
    •Registrované politické strany
    •Obce
    •Občané
3.Monitoring příspěvků a přebírání zpráv prostřednictvím RSS a XML exportérů
4.Efektivní marketingové zázemí

Sociodemografie návštěvníků:

  muž 70 % / žena 30 %
  věková skupina 35 – 64 let 55 %,     
  SŠ vzdělání s maturitou 40 %, VŠ vzdělání 23 %
  ABC klasifikace  60 % ( z toho klasifikace A 18 % )
  čistý příjem domácnosti nad 30 000 Kč 26 %
  velikost místa bydliště nad 1 000 000 obyvatel 26 %
  velikost místa bydliště 200 000 – 999 999 obyvatel 24 %

 zdroj: NetMonitor

Zpravodajský server ParlamentniListy.cz má nejdelší průměrnou návštěvu mezi zpravodajskými servery
 

ParlamentniListy.cz                             6 m 31 s
Idnes.cz / zprávy                                  5 m 
Lidovky.cz / zpravodajství                  4 m 30 s
Novinky.cz / rubrika zpravodajství    3 m 30 s
Aktualne.cz / zprávy                            3 m 13 s

zdroj: NetMonitor

 

Návštěvnost
graf navstevnosti

            zdroj: Google Analytics

Náhledy reklamních formátů

nahledy reklamních formátů HP a rubrika

nahledy reklamních formátů článek a diskuse

profil a galerie

Ceník

ceník reklamních formátů 2017

Požadavky na reklamní formáty na službě ParlamentniListy.cz
Standardní požadavky na kreativu:

  • Dodržujte nativní formáty.
  • Banner musí být kompatibilní s wmode="transparent" verze.
  • Barva pozadí není definována přes document properties, ale je nutné vytvořit prvek (podle rozměru banneru), kterého barva bude barvou pozadí banneru a zobrazuje se po celou dobu trvání animace v jeho nejnižší vrstvě.
  • V případě, že barva pozadí banneru splývá s pozadím stránky, musí být opatřen rámečkem min. 1px šedé nebo černé barvy.
  • Řídící skript musí být napsán tak, aby vyhovoval standardům SPIR a mohl být vložen kamkoliv do stránky (v sekci body), v jednom místě, a přesto byl plně funkční.
  • Není-li skript plně funkční ve všech prohlížečích, musí být upraven tak, aby v ostatních prohlížečích negeneroval chybu skriptu, nerušil zobrazení stránky apod.
  • Z tagu body nelze funkci inicializovat - inicializace tedy musí být provedena přímo z kódu skriptu vloženého ve stránce.
  • Obsahuje-li reklama zvukový soubor, může být max. délka zvukového záznamu 10 vteřin a může zaznít jenom 1x v odezvu na akci uživatele (např. najetí myši). V žádném případě nesmí být zvukový soubor spouštěn svévolně.
  • Jde-li o reklamu omezenou pomocí cookies, je třeba, aby řídící skript nejdříve otestoval, jestli je v konkrétním případě v prohlížeči uživatele ukládání cookie povoleno.
  • V případě, že tomu tak není, nesmí se reklama v takovém prohlížeči zobrazit.
  • Vkládání dalších AdManagement skriptů je nepřípustné. Nepřijímáme reklamní kódy DoubleClick.
  • Veškeré podklady pro kampaň musejí být dodány nejméně 5 dní před spuštěním kampaně.
  • Provozovatel si vyhrazuje právo odmítnout, nespustit či bez náhrady přerušit, takovou reklamní kampaň, jejíž kreativa:

 

Dokumenty SPIR:

 

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Redakce

Radek Rozvoral byl položen dotaz

koalice

K čemu je, když uspějete ve volbách, když stejně nejste schopni se s nikým domluvit na koalici? Myslím teď hlavně ve sněmovně. Proč si z ANO děláte za každou cenu nepřítele, když by to mohl být potencionálně váš jediný koaliční partner, s kterým byste získali většinu ve sněmovně?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů: