Prezidentský duel České televize se stal nejsledovanější televizní politickou debatou v historii měření sledovanosti, uvedla ČT. Duel vysílaly přímým přenosem programy ČT1 a ČT24, podíl na sledovanosti přesáhl 56 procent. Živě na internetu se dívalo 67.000 lidí, dalších 15.000 si do čtvrteční půlnoci pořad pustilo na internetu odloženě. Nejsledovanějším momentem debaty byl okamžik krátce před 21:00, kdy se dívaly bezmála tři miliony diváků.
Podle ATO si duel na stanici ČT1 pustilo 2,05 milionu lidí a dalších téměř 650.000 diváků si zapnulo ČT24. Závěrečná debata před druhým kolem prezidentských voleb tak přilákala zhruba o milion víc diváků než poslední duel Zemana s Karlem Schwarzenbergem před pěti lety. Tu tehdy v České televizi vidělo 1,612 milionu diváků. V historii měření měl zatím nejvyšší sledovanost zřejmě pořad „Miss desetiletí“, 12. října 1997 si ho na Nově pustilo 4,992 milionu lidí. Jen o málo méně sledované bylo na ČT1 uvítání hokejistů po návratu z Nagana v únoru 1998.
Podstatně méně diváků sledovalo letošní předvolební debaty, ve kterých Zeman vystoupil sám. V neděli v televizi Nova si ji pustilo 1,5 milionu diváků, v pondělí v televizi Barrandov v průměru 659.000 lidí starších 15 let. V úterý se poprvé potkali v jednom pořadu oba kandidáti, duel na Primě vysílaný z karlínského divadla, si zapnulo 48 procent lidí u televizí.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: čtk