Včera zažili klienti Komerční banky nepříjemné překvapení, protože nefungovala její aplikace Mobilní banka. „Vážení klienti, evidujeme technický problém u aplikace Mobilní banka, proto mohou být některé její služby nedostupné. Na nápravě intenzivně pracujeme. Omlouváme se vám za komplikace,“ sdělila banka včera odpoledne.
Vážení klienti, evidujeme technický problém u aplikace Mobilní banka, proto mohou být některé její služby nedostupné. Na nápravě intenzivně pracujeme. Omlouváme se vám za komplikace.
— Komerčka (@komercka) May 6, 2024
Tým Komerční banky měl pak napilno, když odepisoval a omlouval se nespokojeným klientům, kteří se nemohli dostat ke svým penězům.
@Tomshon Dobrý den, Dane,
— Komerčka (@komercka) May 7, 2024
omlouvám se za komplikace. Technický problém se nám podařilo odstranit. Nyní aplikace fungují standardně. Mohu vás ubezpečit, že vaše data a finance jsou v naprostém bezpečí. Situaci analyzujeme a zajistíme opatření do budoucna.
Jarda, KB tým
@KateJurosz Kateřino, dobrý večer,
dle aktuální informace kolegů by internetové bankovnictví mělo být již funkční. Mobilní bankovnictví je stále v řešení.
Velice se omlouváme za způsobené komplikace.
Zuzana, KB tým

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Karel Šebesta