„Připravte se, že již brzo budete chodit po nových chodnících a mostech, vaše děti si budou mít kde hrát, o vaše seniory bude strašně dobře postaráno, bude dost jídla i pití, vlastně spíš přebytek, a bude pořádek a nulová kriminalita a 100% zdraví a krása a láska a změna a pocítíte skutečnou radost ze života a hlavně v podstatě úplně všechno bude zadarmo,“ uvedl Soukup své téma. „Čekají nás totiž komunální volby,“ dodal. Podle Soukupa se z voleb stalo mistrovství republiky ve slibování.
Varování u politické reklamy
Politická reklama by prý měla mít stejné nálepky, jako mají cigarety. „Přijde mi, že po každých volbách se hranice blbosti už nedají posunout dál. Prdlajs, dají,“ stěžoval si Soukup. Prý si nikdo skutečný důvod ke kandidatuře na billboard nedá, v komunálních volbách jsou sliby ještě extravagantnější než v parlamentních a při pohledu na reklamu si člověk snad říká, jestli nejsou zadavatelé mentálně zaostalí.
Soukup předvedl mimo jiné fotografii Jiřího Drahoše s nápisem „Tento člověk nesplní vůbec nic z toho, co slibuje“.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: kas