Ondřej Nečas na originálním plakátu Úsvitu jediné odlišné černé ovci ve stádu přidělal obličej Tomio Okamury. „Nechceme (polo)japonské cestovní kanceláře a naše dívky v náručích šikmookých!!!“ píše k upravenému volebnímu plakátu Úsvitu Ondřej Nečas. „Zavřeme nemorální obchody pro lolitky!!! Zabraňme novému Pearl Harboru!!!“ dodává Nečas k plakátu, který si vyvěsil na Facebooku. (Viz obrázek na konci článku)
Více o kontroverzním plakátu hnutí Úsvit ZDE.
Reaguje tak na Okamurův design s ovečkami, které Úsvit použil v reakci na kampaň k referendu o imigraci, jež proběhlo ve Švýcarsku v únoru 2014. „Po celé republice ve všech městech a obcích budou vylepeny tyto plakáty,“ píše Okamura k plakátu. Na něm jsou hesla „Podpora rodinám. NE nepřizpůsobivým“ a „Práci našim, NE imigrantům“.
Kellerovy trhy
Expremiérův syn nedávno vyrobil vtípek i na šéfa kandidátky ČSSD do evropských voleb, sociologa Jana Kellera. Ten totiž varoval před chystanou obchodní dohodou mezi Evropskou unií a USA, kdy prohlásil, že se Američané pokusí omezit pořádání farmářských trhů, protože konkurují velkým potravinářským řetězcům. Ondřej Nečas reagoval volebním plakátem, na kterém americké bezpilotní letouny bombardují farmářský trh. I v tomto případě k šíření použil Facebook.
Jak původně vypadá plakát hnutí Úsvit přímé demokracie Tomia Okamury:
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jno