V rámci této antikampaně se po Praze projíždí vůz s billboardem hlásajícím Kašlete na Evropu. „Ten billboard je provokativní tím, kolik může mít posluchačů. Spoustu lidí si řekne, že mu v té jeho vesnici stačí pivo a vepřo knedlo zelo. Snad ještě jen kdyby mu někdo zařídil, že soused bude mít méně peněz než on,“ nechal se slyšet místopředseda TOP 09 a bývalý ministr financí Miroslav Kalousek.
Na svých webových stránkách si TOP 09 dělá legraci například z Kosteleckých uzenin společnosti Agrofert, kterou vlastní šéf hnutí ANO Andrej Babiš. „Co? Vídeňský párky? To je snad vtip, ne? Každý přece ví, že nejlepší párky jsou od řezníka Babiše z Kostelce… Jedině s poctivým Babišovým chlebem!“ stojí na webu.
Není nad ponožky v sandálech
Proti euroskeptikům brojí TOP 09 i ironizováním dalších témat, jako je české pivo, tradiční česká jídla či dokonce nošení ponožek v sandálech. „Nechápeme, co na tom komu vadí? Zeptejte se Zdeňka Škromacha, ten si sandále bez ponožek neumí představit. Lepší ponožky v sandálech než smradlavý nohy!“ vysmívá se strana.
TOP 09 je konzervativní strana, která prosazuje větší evropskou integraci. Svou antikampaní s názvem Kašlete na Evropu chce dle svých slov ukázat přízemnost a nesmyslnost některých argumentů, které naopak Evropskou unii odmítají.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: nem