Preference ČSSD podle posledního průzkumu vystoupaly na pouhých 16 procent. Hnutí ANO o 12,5 procenta více. „Je třeba podotknout, že TNS Aisa je agenturou, která má dlouhodobě nejpřesnější výsledky průzkumů veřejného mínění, tedy v porovnání skutečnosti s prognózou,“ konstatuje Paroubek s tím, že je třeba začít vnímat realitu.
„Je to realita, na kterou dlouhodobě upozorňuji, že může nastat a nastane. Vedení ČSSD jí samozřejmě v posledních týdnech a měsících poněkud samo pomohlo, když se dostalo do hluboké defenzivy díky několika marketingově prohraným bitvám s hnutím ANO, resp. s Andrejem Babišem,“ zmiňuje expremiér. První bitvou podle něj byla reorganizace policie. Byť ji ČSSD politicky vyhrála, marketingově došlo podle Paroubka ke všestranné prohře, z níž Babiš dodneška politicky profituje. „Babiš bude ČSSD stavět do pozice strany, která má co skrývat a má silný zájem na tom, aby policie pracovala na politickou objednávku,“ dodává Paroubek.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef