Zmíněný úsek je součástí rychlíkové železniční trati mezi Brnem a Jihlavou. SŽDC jej hodlá zdvoukolejnit a elektrifikovat. Po rekonstrukci se také traťová rychlost zvýší na 120 kilometrů v hodině. Přejezdy budou lépe zabezpečené (v obcích se závorami) a tím pádem bezpečnější, nádraží a zastávky budou mít bezbariérové přístupy. Čili tyto změny lidem výrazně pomohou.
Ovšem to se nelíbí spolku Voda z Tetčic u Brna, jehož vede zdejší bývalý zastupitel Josef Dvořák, který zuřivě za použití nesmyslných námitek už pět let brání rekonstrukci. Jestliže členové tohoto obskurního sdružení bojují proti této stavbě ve stylu, „lidé nemají jezdit za prací do Brna, ale pracovat v Tetčicích“ nebo „zrušte trať na Jihlavu a místo ní udělejte cyklostezku,“ tak se nejedná o seriózní argumenty pro stavební řízení, ale o záležitost pro psychiatra.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV