Zkoumaný kokpit přináší jasný důkaz. Okraje díry po kulkách jsou ohnuty dovnitř a mají kulatý tvar. Výstupní otvory 30mm ráže jsou méně pravidelně tvarované a jsou potrhané směrem ven. Dále je vidět, že výstupní otvory jsou roztřepené s dvojitým hliníkovým povrchem a ohnuté směrem ven. To znamená, že štěpiny ukazují na vstřel z vnější strany. Nýty byly také ohnuty směrem ven.Tak lze dospět pouze k jedinému závěru: Letoun nebyl zasažen raketou. Poškození letadla je výhradně v interiéru kokpitu. Kokpit MH 017 byl zasažen ze dvou stran, jak vstupní tak výstupní otvory jsou na stejné straně !
Rusko vydalo data ze záznamu radaru, která ukazují, že Ukrajinský SU 25 byl blízko MH 017. To odpovídá údajům od španělského pracovníka řízení letového provozu, že dva ukrajinské stíhací letouny byly v přímém kontaktu s MH 017. Připomeňme, že SU 25:. je vybaven 30mm kanónem Typ GSch-302 / AO-17A, s kotouči s 250 explodujícími náboji v pásech.
Nejsou to přesvědčivé argumenty?

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Názory, ParlamentniListy.cz