Slovo „bulvár“ či „bulvární medium“ je rovněž používáno pro označení masového sdělovacího prostředku, v němž klíčovou roli hrají emoce, které překrývají význam aktualit a přinášených zpráv. Bulvární média a z nich zejména bulvární tisk se vyznačují zpravidla několika násobně větším nákladem, než mívá seriózní tisk.
Bulvární tisk působí zejména na city a zvědavost svých čtenářů a lze jej charakterizovat navozováním paniky, zvědavosti, skandalizováním politiků a osobností, zejména kulturního života, populismem, povrchním podáváním informací, negativismem, vytvářením tzv. celebrit nebo jejich dehonestováním a předstíráním korektnosti a autoritativnosti. Zveřejňované informace bulvár podává na základě zákulisních informací a „drbů ze společnosti“, které navíc interpretuje podle svých úvah či přání někoho zviditelnit nebo pošpinit.
Poslední dva týdny naše bulvární noviny neustále „pitvají“ kauzu rozvodu Ing. Jiřího Paroubka a jeho ženy Petry Paroubkové, která se odstěhovala ze společné domácnosti. Je až k nevíře kolik úvah a výmyslů si bulvární redaktoři vymýšlejí, aby upoutali čtenářskou pozornost k problému jedné rodiny, která se rozpadá.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV