V loňském roce došlo k růstu tržeb v maloobchodě o 4,8 procenta. Při očištění o kalendářní vlivy o 4,7 procenta. Významný meziroční růst tržeb o 7,7 procenta byl zaznamenán u nepotravinářského zboží. Lidé stále více nakupovali přes internet či prostřednictvím zásilkové služby. Tyto formy prodeje zaznamenaly růst tržeb o 18,3 procenta. O 9,6 procenta narostly tržby ve specializovaných prodejnách za počítačové a komunikační zařízení. Lidé utratili o 7,7 procenta více za výrobky pro kulturu, sport a rekreaci. K významnému nárůstu tržeb o 6,8 procenta došlo u oděvů a obuvi. Podobný nárůst tržeb o 6,1 procenta byl zaznamenán i u výrobků pro domácnost.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV