Jihlava má nový manuál pro označení provozoven ve městě

07.09.2025 11:28 | Tisková zpráva

Představení Manuálu dobré praxe reklamy v Jihlavě se uskuteční 10. září od 17. hodin v Hudebním sále Stříbrného domu. Jeho cílem je omezit vizuální smog ve městě.

Jihlava má nový manuál pro označení provozoven ve městě
Foto: Archiv
Popisek: Jihlava

Jihlava má vlastní Manuál dobré praxe reklamy [PDF, 12,1 MB]. Určený je zejména živnostníkům nebo případným zájemcům, kteří si chtějí v krajském městě zřídit provozovnu. „Cílem je poskytnout podnikatelům návod na označení obchodní provozovny tak, aby nevznikal vizuální smog. A navíc aby bylo označení vkusné a také funkční,“ uvedla Lucie Poláčková z odboru strategií a architektury.

Představení manuálu [PDF, 12,1 MB] se uskuteční 10. září od 17. hodin v Hudebním sále Stříbrného domu na Masarykově náměstí. Prezentovat ho bude autorka Veronika Rút z neziskové organizace Naše kultivovaná města. „Navíc vedení města v návaznosti na manuál připravuje aktualizaci Mechanismu přidělování dotací na opravu či úpravu domů. Ten, kdo si změní nebo zřídí označení provozovny v souladu s manuálem, bude moci v příštím roce získat finanční podporu města,“ dodala Lucie Poláčková.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: PV

RNDr. Luděk Niedermayer byl položen dotaz

Dotace

Jestli někomu byly dotace vyplaceny neoprávněně, neměl by za to nést také ten, kdo vyplacení schválil odpovědnost? Proč tohle nikdo neřeší?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Olomouc: Sportimáček podpoří děti v pravidelném pohybu

22:42 Olomouc: Sportimáček podpoří děti v pravidelném pohybu

Zvýšit pohybovou aktivitu dětí ještě v předškolním věku. To je cílem projektu, který společně podpoř…