Chápu, že vůdčí osoby STAN nikdy žádnou železniční trať nepotřebovaly. Jen větší města, kde náhodou tito starostovali, je brala jako daný fakt. Například Kolín z nich profitoval. Piráti rovněž žádnou železniční trať neprovozovali a nemají se kde učit. Historicky mi připadá, že Piráti vždycky šetřili na nepodstatných výdajích, a o to více podstata složitých mechanismů ve společnosti, například správa železniční dopravní cesty a její provoz, díky EU nyní liberalizovaný až přes míru, jim mnoho neříká.
Kdysi se tradovalo, že vrchol anarchistů bylo zvládnutí tramvajové dopravy v době občanské války v Barceloně. Nevím, zda vrcholem dovednosti Pirátů je zvládnutí dvou linek trolejbusové dopravy v Mariánských Lázních. A Praha? Tady také dokázali už zamíchat kartami a zřejmě obyvatele čeká její zdražování. A to je spíš velice varovný signál.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV