„Dohodli jsme se se zástupci NADĚJE na postupných krocích, které by měly eliminovat problémy s udržováním čistoty a bezpečí kolem denního centra,“ popisoval radní pro sociální oblast Daniel Hodek s tím, že se do tohoto procesu zapojí i městská část Praha 1 prostřednictvím svého koordinátora.
Naděje už v tomto směru začala informovat své klienty a omezila dobu pro vydávání stravy. „Zrušili jsme výdej snídaní. V ranních hodinách se tím výrazně snížil příchod klientů do denního centra. Podáváme jim stravu v poledne a do budoucna plánujeme, že nárok budou mít předně ti klienti, kteří budou mít zájem o některou z našich dalších služeb, jako je například sociální poradenství, či lékařské ošetření,“ vysvětlil oblastní ředitel NADĚJE Jan Kadlec.
![](/Content/Img/content-lock.png)
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV