Potvrzeno daty: Naši kampaň proti obtěžování v MHD považuje většina lidí za užitečnou!
I když mohou být kritici nějakého projektu často nejhlasitější, v tomto případě byli v naprosté menšině. Nenechávejme se tedy oklamat dojmy.
Podle průzkumu veřejného mínění od nezávislé společnosti NMS Market Research Czech má naše kampaň proti obtěžování v MHD jednoznačně pozitivní ohlasy. 66 % lidí, kteří jsou s kampaní seznámeni, ji považují za užitečnou. Ještě užitečnější přijde ženám (79 %) a příslušníkům generace Z (93 %), což jsou lidé narození v novém miléniu.
Při čtení těchto dat se nabízí jednoduché vysvětlení. Právě ženy čelí obtěžování nejvíce, takže se jich téma kampaně nejvíc dotýkalo. Generace Z je zase vnímavější k férovému zacházení.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV