Billboardy, media, tisk a na co další si vzpomenete, však aktuálně okupuje reklama, která nepomáhá výrobku či službě obstát v konkurenčním prostředí. Jde o propagaci produktu, na kterém díky špatnému a šikanujícímu zákonu o EET profituje pár hráčů. Několik málo firem (karty byly již možná rozdány dopředu) si tak mastí kapsu na zákonné šikaně jiných. Tato reklama je velice hloupá a leckdy se vyloženě vysmívá těm, kteří si tento produkt musí ze zákona pořídit.
Co říci ke sloganům „S naší pokladnou ušetříte“, „Pokladna MarkEETa je váš poklad na léta“ či „Vydělávejte na EET s eKasou“. Jak to asi musí působit na živnostníky, kteří si povinně a leckdy za cenu ohrožení živnosti musí tento produkt se skřípěním zubů pořídit. Napadá mne paralela se situací, že by bylo uzákoněno, že každý občan musí vypít povinně deset piv denně. V takovém případě by se zřejmě objevila hesla typu „Koupí piva u nás ušetříš“. Pevně doufám, že se jedná o dočasný stav.
Ladislav Linek,
místopředseda Soukromníků
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV