Seďa (SOCDEM): Jak vyřešit dopravní zatížení v centru Uherského Hradiště

07.02.2025 22:31 | Zprávy

Plané diskuse o zbudování dalšího mostu se vedou desítky let. Opět se blíží volby a opět vybudování, tentokrát mostů, je na pořadu dne. V půli února všichni obyvatelé Uherského Hradiště a okolí na vlastní kůži poznají, co je pro město důležité.

Seďa (SOCDEM): Jak vyřešit dopravní zatížení v centru Uherského Hradiště
Foto: archiv A. Seďa
Popisek: Antonín Seďa

Je chvályhodné, když se pan starosta města pochlubí, že konečně, po dlouhých desítkách let, začalo vedení města uvažovat o konkrétní realizaci staveb nových mostů přes řeku Moravu. Zřejmě to souvisí s předpokládaným kolapsem dopravy v době zahájení opravy Moravního mostu. Škoda jen, že město již nevybudovalo most v Jarošově  v době realizace obchvatu Starého Města či nepropojilo Průmyslovou ulici na obchvat rychlostní komunikace R50.

Totální zahuštěnost dopravy pociťujeme dnes a denně. Je to mimo jiné dáno i špatnou strategií města v minulosti, kdy se dovolilo developerům vystavět nákupní střediska v centru města a kdy se umožňuje výstavba bytů bez zajištění nového dopravního napojení. Velmi tíživá situace je ve Štěpnicích, a to po výstavbě Nových Štěpnic. Podobně na tom je lokalita Stará Tenice, kde se buduje nový bytový dům. Prostě se ukazuje, že současná městská silniční síť již nestačí a pro budoucí rozvoj města, zejména nové výstavby v areálu nemocnice, bude zapotřebí nový dopravní generel a nová silniční připojení.

Dopravní zatížení se zřejmě nevyřeší ani novou Pouličkou, bez změny systému parkování v centru města a bez záchytných parkovišť. A proto nechápu, proč město stále uvažuje o nějakém dopravním uzlu u vlakového nádraží, který by znamenal každodenní kolaps dopravy v centru města. Řešením současného špatného stavu je urychlená výstavba alespoň jednoho přemostění řeky Moravy a jeho napojení na dálnici R55 a vybudování připojení Štěpnic od a k R50. Chápu, že každý politik se musí před volbami pochválit, jak myslí na své spoluobčany. Přesto by tyto sliby měly mít reálnou podstatu a zejména časový rámec.

Článek byl převzat z Profilu Ing. Antonín Seďa

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

FactChecking BETA

Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.

Přezkoumat
Ing. et Ing. Miloš Nový byl položen dotaz

DPH

Jaká by podle vás měla být ta jedna jediná sazba DPH? A jak vám věřit, že chcete snižovat daně, když zatím jste dělali jen pravý opak?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Diskuse obsahuje 0 příspěvků Vstoupit do diskuse Tisknout

Další články z rubriky

Seďa (SOCDEM): Jak vyřešit dopravní zatížení v centru Uherského Hradiště

22:31 Seďa (SOCDEM): Jak vyřešit dopravní zatížení v centru Uherského Hradiště

Plané diskuse o zbudování dalšího mostu se vedou desítky let. Opět se blíží volby a opět vybudování,…