Nakupujete přes internet? Stále více lidí při nákupu spoléhá na recenze a hodnocení ostatních uživatelů, a přitom netuší, že mohou být ovlivněny placenou reklamou. To je špatně, z mého pohledu se jedná o klamání spotřebitele. Pokud se vyhledávač tváří jako objektivní zdroj informací, musíme mít záruky, že tomu tak skutečně je.
Evropská unie chystá proto přísnější pravidla pro weby, které slibují ověřená hodnocení e-shopů či restaurací. Mělo by být jasně vidět, zda jsou recenze a další příspěvky ověřené.
Zpřísnění je součástí směrnice, jejíž návrh jsme v lednu schválili na Výboru Evropského parlamentu pro vnitřní trh a ochranu spotřebitelů.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV