Sehnalová (ČSSD): Hodnocení uživatelů mohou být ovlivněna placenou reklamou

09.02.2019 20:16 | Zprávy

Komentář na facebookovém profilu k nové směrnici EU pro ochranu spotřebitelů

Sehnalová (ČSSD): Hodnocení uživatelů mohou být ovlivněna placenou reklamou
Foto: sehnalova.cz
Popisek: Europoslankyně Olga Sehnalová

Nakupujete přes internet? Stále více lidí při nákupu spoléhá na recenze a hodnocení ostatních uživatelů, a přitom netuší, že mohou být ovlivněny placenou reklamou. To je špatně, z mého pohledu se jedná o klamání spotřebitele. Pokud se vyhledávač tváří jako objektivní zdroj informací, musíme mít záruky, že tomu tak skutečně je.

Evropská unie chystá proto přísnější pravidla pro weby, které slibují ověřená hodnocení e-shopů či restaurací. Mělo by být jasně vidět, zda jsou recenze a další příspěvky ověřené.

Zpřísnění je součástí směrnice, jejíž návrh jsme v lednu schválili na Výboru Evropského parlamentu pro vnitřní trh a ochranu spotřebitelů.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV



Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Adamec (ODS): Trutnov má nakročeno do světa

6:15 Adamec (ODS): Trutnov má nakročeno do světa

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k rozvoji Trutnova.