U výstavby dopravní infrastruktury v ČR tomu není jinak i přes sliby nám od roku 2013 prostřednictvím médií hojně vštěpované. „Tvrdá práce" se vyplatila a tak jsme v roce 2018 mohli slavnostně otevřít necelé čtyři kilometry dálnice D7 od průmyslové zóny Triangle k Postoloprtům. Na D1 mezi Přerovem a Lipníkem nad Bečvou se ještě pracuje a v úseku mezi Humpolcem a Větrným Jeníkovem u Humpolce se zase pro změnu oproti předpokladům v zadávací dokumentaci pro výběr zhotovitele pracovat přestalo.
Dle elaborátu Analýzy podpory ekonomického růstu prostřednictvím stimulace investic Úřadu vlády ČR ze srpna 2016 má Česká republika jednu z nejřidších dálničních sítí v EU (9,5 km na 1000 km2, přičemž průměr EU v roce 2012 činil 21,5 km). O ukazateli kvality silniční sítě infrastruktury ani nemluvě, neb je výrazně pod průměrem EU (4,0 pro Českou republiku oproti průměru EU, který činil 4,9).

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV